רינה שרף חייט
מנהלת הסטודיו, מורה לסווינג וריקודים סלוניים

רינה שרף חייט נולדה בארה”ב, ועלתה לארץ בנעוריה. רינה החלה ללמוד לרקוד בגיל 8 ובגיל 17 כבר החלה לעבוד כמורה לריקוד

בשנת 1993 הוסמכה כמדריכת ג'אז מטעם מכון ויינגייט. במשך ארבע שנים הייתה המנהלת האומנותית והכאוריוגרפית של להקת "ווג" , שהופיעה ברחבי הארץ.

רינה הוסמכה כמורה לריקודים סלוניים בשנת 1996. בשנת 2000 עברה לניו יורק והחלה לעבוד בבית הספר הגדול ביותר לריקודי זוגות בניו יורק - Dancesport. עד מהרה, היא קודמה לתפקיד של מנהלת מחלקת החתונות ומנהלת מחלקת הסווינג של הסטודיו. כמוכן, הייתה המנהלת והכאוריוגרפית של להקת הסווינג הייצוגית של בית הספר. 

כרקדנית סווינג, רינה השתתפה בתחרויות לאומיות ברחבי ארה"ב. היא לימדה והופיעה מספר שנים בפסטיבל הסווינג המתקיים מדי שנה במרכז Lincoln Center. בנוסף, היא הופיעה במועדון הבלוז, ה - B. B. King עם להקת הסווינג הנודעת Big Bad Voodoo Daddy וב - Irving Plaza.

לאחר שבע שנים של אימונים, הוראה, הופעות ותחרויות בארה"ב, רינה חזרה לארץ עם החלום לפתוח סטודיו ולפתח קהילת סווינג בארץ. בסוף 2007 היא הקימה יחד עם שותפים את סטודיו דאנס תל אביב, סטודיו שעם הזמן הפך להיות אחד מבתי הספר הגדולים והמגוונים ביותר לריקודי זוגות בארץ.

בדאנס תל אביב רינה התחילה לסלל את הדרך עם מספר מצומצם של תלמידי סווינג, והיא גידלה קהילה שלמה של רקדני לינדי הופ ו-וווסט קוסט סווינג. רינה היא המורה הראשונה שהצליחה לפתח קורסים ומסיבות של לינדי הופ בארץ, והמורה הראשונה לווסט קוסט סווינג בארץ בכלל. היא הרבה פעמים נקראת ה "אמא של הסווינג" ואחוז גדול מאד מהמורים לסווינג בארץ החלו את דרכם כתלמידיה. רינה פעלה שנים לקידום הסווינג בארץ וחלק מהפרוייקטים שלה כללו: ארגון ה"פלאש מובים" הראשונים בארץ לסווינג, כאוריוגרפיות  להופעות, לטלויזיה ולקולנוע, הפקת פסטיבלים ותחרויות ועוד ארועים מיוחדים.

לאחר 9 שנים בהם רינה תפקדה כמנהלת של סטודיו דאנס תל אביב, היא החליטה לפתוח סטודיו בעיר מגוריה - הרצליה, ולהביא את הכיף של הסווינג וריקודי זוגות חברתיים נוספים  גם לאזור השרון.